יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

לא תאמין איך פח אשפה יכול לתרום לתדמית של העסק שלך

לכל עסק הנותן שירותים חשוב לשמור על התדמית החיובית שלו. תדמית נרכשת על ידי כמה וכמה פרמטרים, ביניהם שירות אכפתי ואדיב ללקוח, איכות המוצרים או השירותים, עיצוב אסתטי של המקום ורמת ניקיון של המקום. מפליא ככל שיהיה פח אשפה בעסק או במוסד הוא בעל ערך גדול מאוד לתדמית שלו, ולא כל כך מומלץ להקל בו ראש. נשמע מצחיק? תמשיכו לקרוא תגלו שלא ממש.

הרושם כן קובע

רושם ראשוני נקבע בדקות הראשונות בהם נחשף האדם לאנשים חדשים או למקום חדש. ככל שישמע לנו אבסורדי, הרושם הראשוני יכריע במידה רבה את התפיסה הכללית שתהיה לנו על אותם אנשים או אותו מקום, ובדרך כלל זה לא יהיה באופן מודע. להיפך, אם הרושם הראשוני יהיה שלילי, אנחנו נגן על הרושם הזה באופן לא מודע גם אחרי שהכרנו קצת יותר לעומק את האדם או המקום, ולמרות שאנחנו לא באמת מצליחים לשים את האצבע מה כל כך מפריע. למשל, אנחנו יכולים להשתמש במשפט "משהו באינטואיציה שלי אומר ש...".

מה קובע רושם ראשוני?

מספר אלמנטים יקבעו את הרושם הראשוני: המראה, הריח, הצלילים ובמקרה של אנשים גם צורת הלבוש, האסתטיקה וצורת ההתבטאות. כשאנחנו נכנסים למקום חדש, אם הוא ישרה עלינו אנרגיות חיוביות כך שיהיה לנו נעים לשהות בו, אזי דעתנו הראשונית כבר תהיה חיובית כלפי המוצר או השירות שאני אמור לרכוש בסופו של דבר. ולהיפך, אם נספוג רוח שלילית מהמקום, יהיה לנו קשה מאוד להסתכל באופן חיובי על המוצר או השירות המתקבלים במקום.

המוח שלנו באופן אוטומטי מבצע הקבלה בין מה שהמקום משדר לבין איכות המוצרים

כדי להמחיש זאת דמיינו את עצמכם נכנסים לבית עסק שיש בו ריח מאוד לא נעים, מה תהיה התחושה שלכם? סביר להניח שתרצו מדי לברוח מהמקום. כעת דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לעסק שמעוצב די בסדר והריחות גם הם סבירים אך הכל מלוכלך: יש פסולת על הרצפה, ריפודי כסאות ההמתנה מלוכלכים ואתם מתלבטים בכלל אם לשבת עליהם. איך תרגישו כעת? הרושם שיווצר בסיטואציה כזו הוא כשם שבית העסק מזלזל במקום בו הוא מתקיים – ברצפה, בקירות או ברהיטים, כך הוא יזלזל גם במוצרים או בשירות שהוא מספק. המוח שלנו באופן אוטומטי מבצע הקבלה בין מה שהמקום משדר לבין איכות המוצרים או השירותים.

פח אשפה מעוצב שומר על התדמית של העסק

זו בדיוק הסיבה שתרצה לעודד את כל הבאים לעסק, בין אם מדובר בלקוחות או בעובדים, להשתמש באביזר חיוני - פח אשפה. בחברת מדיליין תמצאו מבחר רחב של פחי אשפה מעוצבים המזמינים שימוש בהם, ביניהם:
פח אשפה למטבח, פח אשפה פלסטיק, פח אשפה נירוסטה, פח אשפה דמוי עץ ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה